Jobba jobba jobba

Jag har haft hektiska dagar på mitt jobb men älskar samtidigt högt tempo och klurigheter. Jag är dock ganska slut när jag kommer hem. Tur man har en vovve som går ut med mig och en fåtölj jag kan halvsova i. Kanske är jag lite stressad eftersom jag skulle köpa pannkakor till lunch men kom tillbaka med fisk. Skulle ringa JO men ringde min mamma, stöd vid skrivaren och försökte skriva ut ett dokument tre gånger men för att det ska fungera måste man trycka på skriv ut på datorn. Ja, ni fattar att det är lite mycket just nu. Längtar till jul och fester vi både ska ha själva och gå på framöver. Sen har jag ju Ullared att se fram emot. Det bästa med det är att jag har syster, dotter och mamma med så då blir det livat och glatt i bussen. De kommer nog vilja att jag blandar små drinkar som färdknäpp. Jag har hört att de tycker jag är bra på det. Skriver på telefonen och det går sådär som halvblind...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0