Tjingeling

Jaha, då var det dags att skriva några rader igen. Jag har gjort ett uppehåll men det beror på att jag varit inlagd en sväng på Säters låsta paviljong.... Nej, jag ljuger men jag borde kanske ha varit det. Nu är det klart med flytten och eftersom jag lever i ultrarapid så är det bara två veckor kvar tills vi lämnar ängen och drar in till stan. Det ska bli så härligt, mysigt och kul att få styla vår nya lägenhet! Jag ägnar min fritid åt små små detaljer såsom att byta knoppar på byrån eller måla om en fotoram så det ska passa in i mitt blivande dockskåp. Sonen är livrädd att jag ska ge mig på hans saker och sätta dit romantiska rosetter av frasiga sidenband. Han punktmarkerar varje steg jag tar i hans rum men saken är den att jag har flex på jobbet så jag ska nog hinna få till en och annan rosett när han är i skolan...... Just nu har jag Godzilla bakom ryggen så jag tackar för mig och återkommer en annan gång!

Kommentarer
Postat av: Annelie

hahahaha ja sätt rosetter på Robins säng så gulligt det skulle bli ..



Ska bli kul att få se den fina lägenheten sen

Kram

2009-08-25 @ 07:44:41
URL: http://anneliej.blogg.se/
Postat av: lisa

SVIKARE!!!

Ha ha ha.

Hoppas du ska trivas då då. Om du nu prompt måste...

2009-08-25 @ 09:44:18
URL: http://www.laisasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0