I´m back!

Som ni har väntat, eller hur? Men nu är jag tillbaka med mina funderingar över sån´t som sker här i livet och just nu tänker jag skriva om min pågående ätstörning. Spännande va? Jag är helt förundrad över hur jag kan trycka i mig allt onyttigt som jag faktiskt gör på en dag. Har nyss käkat ett kilo godis utan att blinka! Skulle någon annan vilja smaka så gör de det på egen risk och jag kan ärligen säga att jag skulle kunna nita den som rör mitt godis. Diagnos tack! Hur som helst så får ju även vi missbrukare nog efter ett tag och då byter vi drog...... vilket jag gjorde och satte mig vida datorn och facebook istället. Kanske fått något spännande meddelande eller så har någon uppdaterat sin status med innovativ info, typ: "äter en kebab" eller "borde städa". Hur kan man som jag känna ett behov av att få veta sån skit? Fattar egentligen inte varför det är så spännande att sitta framför Fb i tid och otid. Jag kollar ju inte brevlådan flera gånger om dagen! Tänk om brevbäraren skulle få för sig att kasta in en liten räkning framåt eftermiddagen, knappast troligt men inte speciellt välkommet heller för den delen. Jag har funderat över det här med bloggandet och jag inser att det är roligare att läsa bloggar som har foton med, eller hur? Men jag ser ut som en skadeskjuten apa på bild och därför finns det nästan inga foton på mig vilket i och för sig är tur för eftervärlden! Jaha, så länge varade det.......... jag är godissugen igen och ska återgå till fudgé, lakrits, choklad och allt annat som gör livet värt att leva! GOD NATT och en sak till bara: ERIK MÅSTE VINNA IDOL!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hihihihi då lider vi av samma sak ...Fan om nån rör mitt godis hahahaha



Du är go du gumman

2009-12-11 @ 23:35:02
URL: http://anneliej.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh äntligen! Kan berätta att jag just gjort mozartkulor och nu står knäcken på spisen. Mozartkulor var löjligt lätt att göra så det ska jag göra mer av! Supernice!

2009-12-12 @ 11:56:21
Postat av: Draken

Annelie: Det vi lider av går inte att bota..man får lära sig leva med det!



Jessica: Du vann över mig. Vi ska göra julgodis imorgon. Precis som om jag behöver äta mer!! :)

2009-12-12 @ 17:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0