Humor?

Jag gör en vild chansning och levererar några roliga vitsar:

Katten åt skon och fick sparken!

Katten åt musen och fick datorkrångel!

Katten åt glödlampa och blev tänd!

Katten åt glödlampa och blev lös i magen!

Katten åt sladden och tog ledningen!

Katten åt elskåp och blev proppmätt!

Katten åt hiphoppare och rapade!

Katten åt upp draken som har så värdelös humor att hela bloggvärlden kommer att dyrka katten!!! 

 

Jag och min lilla guldklimp till son har skrattat åt alla katten-skämt men nu räcker det för ikväll! Ska snart slafsa i mig taccos och det ska bli så gott! Jag återkommer en annan dag när jag kan koncentrera mig på vad jag skriver. Det är svårt just nu när två familjemedlemmar står på varsitt våningsplan och vill att jag lyssnar på just dem samtidigt som jag bloggar..... Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0