I´m back

Hej på er!
Oj, vad det tar på krafterna att vara ny på jobbet. Jag kommer hem runt 17.30 med lite tur och då välter jag bokstavligen omkull i soffan och sen kommer jag knappt upp igen. Jag släpar mig in i duschen och sedan är det sovdags i någon timme innan det är dags att vakna och oro sig för något jag gjort, borde gjort eller inte borde ha gjort! Det värsta är nätterna då jag oroar mig för något jag glömt..... jag minns ju inte vad det är!!! Jaja, vis av erfarenhet vet jag att det här är en fas jag måste igenom och snart är även det här jobbet vardag!

Jag har en policy att inte lägga in foton i bloggen, mest eftersom jag skulle tycka att det är så jobbigt att tacka nej till alla modellanbud som då skulle ramla in. NOT!! Jag skulle inte tro att det är anledningen! Nej, anledningen är främst att det inte finns några foton på mig i den här familjen. Jag hatar att vara med på bild men å andra sidan skulle det ju vara roligt för eftervärlden att se hur denna fantastiska människa egentligen såg ut. Som ni hör så har jag i alla fall självförtroende så det räcker för en hel armé!

Jag ska i alla fall bidra med en bild som skulle kunna vara ett foto på mig och maken! Har ni tjejer märkt att de blir längre med åren? Fördelen är att man inte behöver frysa om magen när det är kallt!! Men den dagen gubben säger att han vill att vi ska göra märken på väggen varje år för att se hur långa de blivit, den dagen bör han vara redo att springa fort som fan! Annars svingar jag tuttarna runt halsen på honom!!




Som vanligt när klockan är över 20.00 så börjar jag babbla helt osammanhängande! Men till sist vill jag bara berätta om den coola tonåring som jag har nöjet att dela hem med! Han kom nyss och frågade om jag inte ska unna mig lite ledigt under sportlovet. Omtänksamt tänkte jag och frågade om han tycker att jag behöver det.... han svarade: Nej, men mitt rum behöver städas och jag har inte lust! Charmig va?

Nu ska jag ta mig till duschen och sedan är det dags att sova.... en sista sak: imorse när jag vaknade kom jag ihåg att jag drömde att jag åt världens största kokosboll...... frågan är vart kudden tagit vägen??




Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej hej

ha ha ha har man dåligt morgon humör så ska man läsa din blogg skratta så jag fick kaffet i fel strupe hihiihi

ha en bra dag ,,

Mvh Annelie J



2009-02-12 @ 06:58:20
URL: http://anneliej.blogg.se/
Postat av: Arandur

sv: Tackar :)

Jag tror du hittar den för eller senare :)

2009-02-12 @ 10:05:49
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Chrille crawl

Du är ju för skön!

2009-02-12 @ 18:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0