SNOR

Är det något jag hatar så är det att nysa! Det är så satans jobbigt att jag har lust att klappa till första bästa som kommer i min väg. Ingen bra egenskap men jag har å andra sidan inte gjort verklighet av det ännu. Dels är det så jobbigt att nysa, dels så är det som att vrida på en kran! Snor, snor och återigen snor... det tar liksom inte slut och värst är det när man sitter på bussen och först nyser och sedan snorar! Inget papper och nysattackerna avlöser varandra och till sist har man tryckt upp hela Lovikavanten i näsborren! Nu lämnar vi det och pratar om något roligare............... kan inte komma på någonting!

tänker

tänker

Nu kom jag på något roligare! Jag trivs så bra på mitt nya jobb och känner att det blir bättre och bättre! Alla är trevliga och jobbet är urkul! Jag saknar mina gamla arbetskamrater men de finns ju kvar även om de inte syns. Nu luktar det hamburgare från nedervåningen så jag ska bege mig neråt och slafsa i mig lite mat innan sovklockan ringer. Till sist en annan sak om snor som är rolig! Min syster hatar allt prat om snor, slem och andra kroppsvätskor och det är det roligaste jag vet att prata om just sån´t när hon är med! Först spyr hon nästan och sedan blir hon aggressiv! Det är kul.... och imorgon ska hon och jag käka lunch hos mamma. Ska nog börja med att nysa och sedan snyta mig högt och ljudligt i syrrans vante!

Ses en annan dag när jag har alla celler på plats! GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är helt knäpp i huvudet mamma! Annelie är inte ensam om att bli spyfärdig när det pratas slem och andra äckliga saker! Blööh! Kram

2009-02-05 @ 22:06:25
Postat av: Terran

Jag har en bra fråga till din syster då. För nån vecka sen hade Zaxon käkat för mycket hästbajs i stallet o spydde mängder inne. Det var liksom bara väldigt blöt hästbajs som kom upp. Frågan är då: Torkade jag spyor eller bajs egentligen?

2009-02-06 @ 20:06:06
URL: http://terra.bloggspace.se
Postat av: Syster

Nu har du tyvätt missat en läsare på din blogg....jag måste gå och spy!................... Tur för dig att du inte förstörde vår lunch hos mamma, den var faktiskt riktigt trevlig...kan tänka mig göra om den men bara om du lovar att skippa allt "äckel-snack". Sätt dig hellre och skit med öppen dörr men snacka inte om de sjuka kroppsvätskorna för då drar jag!

2009-02-10 @ 14:29:47
Postat av: Arandur

hoppas du får en fortsatt trevlig tisdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-10 @ 14:34:17
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0