Spö, spö ge ,mig tö, tö, tö

Ingen hemlighet att jag hatar snö men nu har jag verkligen fått nog! Har nyss varit ute och gått och inser att jag troligen utvecklat allergi mot snön. Vad tror ni om det? Det börjar liksom klia överallt och näsan rinner. Det blir bara bättre när jag kommer in och får suga ur chokladsåstuben!!



Det är Guds gåva till oss snöhatare!!! Men en gång köpte jag fel utan att märka det! Kom hem, öppnade tuben och satte igång att suga....... och ut kom det brun banan! Jag höll på att spy och fattade först ingenting förrän jag såg de små bananjävlarna på tuben! Hur f-n kan man skända O´hoyen på ett sådant sätt att man tillsätter banan!


Vet ni, jag hör själv hur det här börjar urarta i vanlig ordning så vi lämnar det och övergår till något annat..... På lördag är det ju alla hjärtans dag (AHD)och det är väl för mysigt?? Speciellt om man är gift med någon som bryr sig och det är inte jag. I början när vi hade träffats så kommer jag speciellt ihåg hur jag fick en stor bukett nejlikor på AHD och att gubben sa: Jag tänkte köpa en ros men jag fick många fler nejlikor för samma pris. Nice, nice tänkte jag och förstod att det här förhållandet inte skulle svämma över av romantik. Jag tog honom ändå och efter 17 år så kommer han troget hem med blommor den 14/2 för annars blir det soffan!!

Jag stannar här eftersom det jag nu hade tänkt att skriva om har fastnat i censuren och aldrig kommer att publiceras. Klockan är över 20.00 och hjärnan har slagit över på happy hour och då kan allt hända! GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0