Idag är jag allvarlig

Idag har jag ingen lust att vara rolig utan ska istället kort skriva om dagen D. Det är idag fyra år sedan min pappa gick bort och det spelar ingen roll att det är så länge sedan! Han saknas i våra liv och det är svårt att sluta sörja honom även om det så klart har blivit lättare med åren att tänka på honom utan att tårarna rinner.....  men idag är inte en sådan dag.... idag ska jag tända ett ljus vid minneslunden och jag vet att tårarna kommer att rinna men så får det bli men det är okej för sen kommer jag att skratta och vara glad igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mailar dig...

2009-01-27 @ 18:42:16
Postat av: Kusinen

Jag har också tänt ljus.

2009-01-27 @ 21:05:16
Postat av: Anonym

Tack kompis för mailet, jag saknar dig! Gulligt kära kusin att du tänder ljus!

2009-01-27 @ 21:19:08
Postat av: Alexandra

Hittade ett kort på morfar i min plånbok! Satte det i en ram och tände ett ljus för honom! Kommer aldrig sluta sörja, tårarna rinner så fort jag tänker på honom! Men vi vet att där han är nu, där har han det jättebra!

2009-01-27 @ 21:44:23
Postat av: Syster

Jag har också tänt ett ljus i minneslunden. Talade med min minsta son om vad han kom ihåg av morfar...han var bara 5 år när han dog. Han mindes att morfar tyckte om plopp och att han försökte lura dom att han petade näsan....kanske kräver en förklaring men du förstår syrran!! Ja, alla har vi olika bilder av honom....Jag minns honom lika tydlig nu som då. Kanske sitter han vid köksbordet just nu...äter en plopp och fyller i de rutorna i korsordet!!

2009-01-28 @ 10:55:52
Postat av: Petra

Ska tända ett ljus för din pappa jag med.

Kram...

2009-01-28 @ 17:51:49
URL: http://gulcan.blogg.se/
Postat av: Draken

Jag blir så glad och rörd över allt stöd! Tack kära vänner!

2009-01-28 @ 17:58:42
Postat av: Petra

Tack Catten, Jag minns vad du sa, men det är bara fööör mkt att göra just nu. Idag sa jag bara pass och drog hem vid 16,00. :-))

Jag har fått, el tagit din skrivare nuu..hehhehe.. fick godkännande dessutom. Nu känns det lite bättre, kanske för att det är din gamla:-)

Catten va faaan när ska du börja jobba och sluta glida:-)

2009-01-28 @ 22:52:39
URL: http://gulcan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0