Jag har varit i rymden!

Idag har jag varit i rymden och det var så coolt! Det blinkade, luktade annorlunda och rätt som det var kom det en dusch av oidentifierad vätska..... nu undrar ni om jag börjat medicinera eller ätit självplockad svamp men det har jag inte! Jag har varit och solat i ett hypermodernt solarium. Det är en röst som talar varje gång man väljer från menyn och det finns en massa finesser såsom exemeplvis doftspray och man kan få extra av allt! Jag får egentligen inte sola men nu tog jag bara en 10-minutare och vips så känner jag mig mycket fräschare!

Annars har det varit en lugn dag med lite socialt umgänge och en del shopping! Vi har även haft visning av vår lägenhet och när man då går runt och visar upp sitt hem så händer det där som inte får hända om man är ute efter ny bostad..... jag inser hur sjukt bra jag trivs här och lite kaxigt törs jag påstå att jag även tycker att vi har det så fint här hemma!!!! JAG TROR INTE ATT JAG VILL FLYTTA LÄNGRE! Nej, det vill jag inte! Jag ska bo kvar och det ska jag genast gå ner och meddela gubben. God natt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ni har det ju jättefint hemma o jag vill att du kommer hem till oss i nya lägenheten och ger mig tips och ideer, så vårat hem blir modernt och fint :D Kram dottern

2009-01-27 @ 02:14:46
Postat av: Syster

Pst!!! Tala inte om för sonen att du tänker strunta i flytten.....då blir han galen, eller har han redan gett upp ?!?

Kram

2009-01-27 @ 09:29:13
Postat av: Petra

Hehehe faan va coolt, vart ligger det rymdskeppet?? Vill oxå prova!... Du är saknad här Catten...

O orka va duuu, vakna så tidigt, såg att du skrev kommentar 9,, sov nu när du har chansen...:-))

2009-01-27 @ 12:43:24
URL: http://gulcan.blogg.se/
Postat av: Petra

hahah Catten, då ska du vara med på den utbildning jag är på just nu. Vi har redovisningar om hur regler och tydlighet från föräldrarnas sida verkligen påverkar barnen på ett positivt sätt. Och detta är forskning...nihihihihi

2009-01-27 @ 13:23:17
URL: http://gulcan.blogg.se/
Postat av: Mona

Nähä du, jag tror inte att du tänker bo kvar, så det så! Visst har du det fint men tror du inte att du skulle kunna fixa till det i en ny lägenhet? Såklart att du kan! Ut och leta på bara! Heja, heja!

2009-01-27 @ 18:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0