Jaha, då är det väl bara att köra då!

Till alla er som hittat till min blogg vill jag säga VÄLKOMNA! Jag har i hela mitt liv skrivit dagbok tills för några år sedan då latheten slog till med full kraft. Nu ska det bli ändring på det och mest för att jag inte vill vara sämre än min bror som bloggar och rätt som det är skriver något mindre fördelaktigt om mig. Måste vara avundsjuka eftersom jag både är äldre och klokare än honom!! :)

Jag kommer inte att skriva så mycket idag eftersom jag fortfarande är en aning chockad över att jag faktiskt gjort slag i saken och skapat en egen blogg..... Min tanke är att skriva av mig om sådant som berör och upprör mig. Just nu är jag upprörd över att jag är så hungrig att jag måste gå härifrån för att få i mig mat men jag återkommer antingen idag eller en annan dag för att förgylla er tillvaro.  Tills dess; ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk att du helt utan min hjälp lyckades skapa en egen blogg och dessutom göra ett första inlägg! Heja Heja! / Dottern

2009-01-16 @ 19:13:48
URL: http://ilovedetails.blogg.se/
Postat av: Kusinen

Kul att få en daglig dos av dig. Ser fram emot detta.

2009-01-16 @ 19:32:26
Postat av: palleorebro

Du ligger alltid ett steg efter,Men det skall bli oerhört intressant att läsa om dina vandringar mellan köket och soffan ,Är dock tämligen övertygad om att det e Krilla som springer med maten

2009-01-17 @ 20:39:13
Postat av: Annelie

4 läsare....nu är lilla syster här också så se upp med vad du skriver! Detta ska bli kul....nu kan jag "umgås" med båda dig och brorsan flera gånger om dagen utan att ni vet om det och slipper bli irriterade :-) Med tanke på att jag är 4 resp 5 år yngre än er så har jag ett par år på mig innan jag behöver börja blogga....hinner samla på mig många bra tips under tiden!! Kram

2009-01-18 @ 18:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0