Nu är det slut.....

Jag har alltså arbetat min sista dag på nuvarande arbetsplats och det är alltid sorgligt att lämna sina kära medarbetare och som också har blivit ens vänner.... jag fick så fina presenter och blev idag utbjuden på mat så det måste betyda att jag har varit viktigt för dem också! Jag kommer att sakna dem men nu ser jag fram emot nya äventyr!

Ikväll är det mys framför tv:n. Maken och jag tittar på Lets dance och jag känner mer och mer att dans är något att statsa på! Jag har ingen aning om hur jag ska få med maken på danskurs men jag försöker locka med alla medel såsom att jag kan ha kort kjol, urringat och att han får kramas hur mycket han vill...... han säger nej ändå och jag klandrar honom inte.... hur skulle det se ut att komma på danskurs med kort kjol och urringat samtidigt som vi kramar varandra som två boaormar. Vi hoppar det och ägnar oss åt sådant  vi är bra på istället; att ligga i soffan och kritisera andra som dansar!

Imorgon kommer klockan att ringa toktidigt! Vi ska åka till Skara med sonen eftersom den gymnasieskola han vill gå på finns där och har öppet hus. Det är alltså bara att ställa upp och åka dit. I den bästa av världar så kommer han att inse att det inte är något för honom och istället välja en skola nära hemmet så att det inte är så sabla långt för stackars mig att träffa honom! Barn borde INTE få flytta iväg mer än max 2 mil från sina föräldrar. Jag får ont i hjärtat bara jag tänker på att han kanske kommer in där och därmed orsakar ett tolv mil långt avstånd mellan oss. Dags att spana in AMS och om det finns jobb att få i Gävle och i Skara. Kan jobba var tredje vecka på varje ort så ska jag nog överleva det här också!

På söndag är det dags för ångestturné! Då ska vi titta på ny lägenhet och denna gång ett stort chabrak (heter det så?) med högt i tak och kakelugnar. Redan är jag igång och möblerar i mitt huvud utan att han en aning om hur den ser ut. Jag ser fram emot söndag! Nej, nu är det dags att inta ryggläge i soffan och fortsätta kommentera dansen. Tills vi hörs igen så hoppas jag att ni har det så bra! God natt

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej på Dig Catten. Äntligen har jag hittat hit, den efterlängtade bloggen. Ska bli mig ett sant nöje, varje dag. Inte en dag får du missa att blogga, det ska vara som att du är på jobbet varje dag, vi ska känna din närvaro i din frånvaro.. Shiit va poetisk jag e va? heheh neee, men det är tråkigt att du lämnat oss, och jag saknar dig redan. Lycka till på det nya jobbet, dem kommer älska dig:-) O bilderna på dig och din avtackning stannar på min blogg..



Ha det bäst, och vi siiins

2009-01-24 @ 01:02:29
URL: http://gulcan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja hur skulle Krilla se ut i uringat och kort kort hujedamig

2009-01-24 @ 01:36:11
Postat av: Petra

Du är nu utmanad, se min blogg.

2009-01-24 @ 04:08:29
URL: http://gulcan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0