Innebandydax

Min största passion är innebandy! Jag älskar den sporten och är alldeles slut efter en match. Nej, det är inte jag som spelar men jag sitter på läktaren och hejar på sonen som står i mål. Han är sjukt duktig och det har jag skrytit om många gånger tidigare men jag kan faktiskt inte låta bli att säga det om och om igen. Han har de i generna från sin mor! Jag har faktiskt spelat innebandy och dessutom varit med i en cup. Det låter glassigare än vad det är men vi vann ett år (reserverar mig för minnesfel). Det skulle avgöras på straffar och det är där min styrka kommer in. Jag är sabla pricksäker! Jag är helt värdelös på själva spelet men atrt skjuta en boll i mål är en baggis för mig! Jag är bra på pilkastning, basket, kast med liten skäggapa etc.

Jag kan faktiskt inte skriva mer nu för jag måste gå in till grannen och slå ner henne och 20 galna brudar som sjunger Sing star. Jag har nu lyssnat på High way to hell i en timme och står inte ut längre! Nu ska här ses till att de kommer fram också! Det mest ironiska är att de precis nu byter låt till Let me entertain you... säkert brudar, det är för sent! Nu är det min tur att roa mig på er bekostnad!

Till mina läsare har jag en egoistisk önskan. Fortsätt läsa min blogg och önska er ngt jag ska skriva om! Kanske går er önskan i uppfyllelse!


Kommentarer
Postat av: Syster

Skriv några gulliga rader om mig och vår underbara relation!! Nu drar vi snart till Trysil!!

2010-01-03 @ 06:45:07
Postat av: Draken

Okej, ska bli! Först ska jag ägna dagen åt innebandy och sen ska jag skriva om dig....... kör försiktigt både till Norge och i backarna!

2010-01-03 @ 08:30:53
Postat av: Terese

Skriv om hur fantastisk din fest med vingåkersgalningarna var. Då måste du ju ha festen hehe

2010-01-09 @ 00:00:56
Postat av: Draken

Ops, nu fick jag dåligt samvete och måste omgående planera en fest för er.... det vore superkul att träffa er och busa lite så jag ska ta mitt ansvar och ordna det.

2010-01-10 @ 09:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0