Minttu

Hej kära läsare!

Jag ska  bara berätta att jag inte har hunnit med min blogg eftersom jag har haft fullt upp på mitt arbete och inte kommit hen förrän sent på kvällarna. Jag trivs otroligt bra i min roll som arbetsledare och jag tror att det kommer att bli bra framöver även om det är mycket att tackla just nu¨.

Ikväll har min syster med sambo och vänner varit här på besök och det var supertrevligt! Det innebar även att jag drack min favorit: MINTTU! Det är så gott men inte för mycket. Jag har druckit två snapsar och nu är det sovdags.... ålder och tolerans är inte längre vad det har varit.  :)

SOV GOTT


Kommentarer
Postat av: Jessica

Enig i både jobbets framtidsutsiktet och ålder och tolerans (fast i mitt fall handlar det väl om trötthet utan alkohol, men inte så bra tolerans längre du fattar). Och, det var mysigt att se dig och kolla hur ni hade det uppe på "hyllan"!

2010-01-23 @ 19:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0