barnbarn på besök

Vi har haft vårt lilla barnbarn på besök i helgen. Det är alltid lika roligt när dottern med familj kommer på besök! Den lilla charmören börjar bli stor och han vet vad han vill. Han är konstant glad och det är svårt att inte skämma bort honom. Den här julen kommer jag ensam se till att leksaksaffärerna slår rekord! Det är så roligt att handla julklappar att jag helt enkelt inte kan låta bli att handla som en shopoholic. Det är inte barnbarnet som jag handlar till utan alla nära och kära..........


Som en liten överraskning så slutar jag blogga här för nu ska jag titta på tv. Ensam mamma är det dags för och jag ska hinna fixa en sak innan det är dags. HEJ DÅ


Kommentarer
Postat av: Annelie- käraste systern

Du handlar väl till mig hoppas jag :-)

Jag har oxå haft den lille guldklimpen på besök och även dom två större guldklimparna vilket alltid är lika trevligt! Ser fram mot att få se lille Isak på julafton o hans min när tomten dyker in- blir han rädd eller skrattar han som vanlig ? Den frågan måste vi se till att få svar på, eller hur :-))

2010-11-22 @ 12:05:23
Postat av: Draken

Absolut! Klart vi ska se om han klarar det stora tomtetestet men det gör han säkert.... frågan är om du och jag klarar av det. =/

2010-11-22 @ 18:30:11
Postat av: Alexandra

Tack för ditt blogginlägg om oss =) Alltid lika trevligt att hälsa på er och Isak älskar det, för han blir alltid bortskämd och vi (hans föräldrar) får sovmorgon! Haha!



Det stora "tomtetestet" ser jag fram emot...Frågan är om det är Isak eller Björn som blir mest rädd för honom :P



Vi lääääängtar och ser fram emot en underbar jul med er!



Kram dottern

2010-11-23 @ 16:50:06
Postat av: Draken

Åh vad roligt att läsa ett inlägg från världens bästa dotter! Jag ser fram emot lördag och det ska bli så roligt att få gosa med er igen. Lika roligt att pappa följer med tycker jag! Vi längtar också efter julen och frågan är om Björn ska sitta i Isaks knä eller tvärtom när tomten kommer! =) Love you

2010-11-23 @ 21:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0