Hej igen!

Jag loggade nyss ut men här är jag igen för jag glömde att jag blivit utmanad av Finska pinnen. Men först måste jag berätta att jag kollade mitt CV och där har jag istället för hotmail.com skrivit hormail.com som e-postadress..... tur att jag inte skickat iväg det. Phu!!!!

Nu till utmaningen där jag ska svara på följande frågor:

4 Tv-program jag ser:
Paradise hotel, Halv åtta, Idol och Ensam mamma

4 saker jag gjort idag:
Jobbat, provat snygg jacka, varit arg och hämtat ut ett paket.

4 saker jag längtar till:
Mitt barnbarn och de andra i S-fors, julen, Egypten och drömjobbet!

4 saker på önskelistan:
Smycken, att få umgås med nära och kära, ett nytt skinnställ och att vara smal och snygg på julafton!

4 saker jag avskyr:
Falskhet, spindlar, GI och snöstorm

4 jag utmanar:
bokmal, little scary, barnlös samt Tomas Bodström (om han nu läser min blogg)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tar över stafettpinnen och uppmuntrar Bodström att göra detsamma.

2010-11-07 @ 22:22:48
Postat av: Terese

Har Tomas Bodström någon blogg?

2010-11-09 @ 20:35:37
URL: http://littlemisscary.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0