Hjärndöda jag!!!

I augusti var det så lätt att vara kaxig och lova att jag minsann skulle åta mig att föreläsa på Conventum i höst/vinter....... nu är det höst/vinter och imorgon förväntas jag stå där framme i stora salen och berätta om ASI och ADAD. Det ska jag göra och jag ska f-n göra det bra men direkt efteråt ska jag injicera kaustiksoda och sen göra en dubbel mollbergare (heter det så?) rätt ner i Svartån så att jag aldrig mer kan säga "Javisst kan jag åta mig det!" För vem vet vad jag tackar ja till nästa gång med övertygelse att jag fixar allt! Antagligen att sjunga Ave Maria på ett tv-sänt bröllop eller så ska jag väl teckentolka i Plenisalen när Reinfeldt messar på om aliansens förträfflighet. Ja, allt kan hända när jag får hybris.

Innan jag avslutar detta meningslösa inlägg måste jag berätta om nattens sjuka dröm. Jag drömde att jag tappade håret på ett sätt som blev en omvänd mohikanfrilla..... snygg jag blev. Vaknade med ett ryck och kände lite försiktigt på huvudet men den råttfärgade pälsen satt kvar och jösses vad jag älskar mitt hår efter den drömmen! Nu ska jag genrepa inför morgondagen och ett tips är att djupandas och i tanken förvandla mig till Drottning Silvia. Bryta på tyska ska väl inte vara så svårt? Resten har jag ju naturligt som ni ser nedan!


      vs          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0