Inte bättre själv....

Jag sitter och surfar runt bland alla bloggar jag läser och ingen av dessa är uppdaterad idag förutom en! Hur är det möjligt att de inte har skrivit en massa roliga saker från årets första advent. Besviken!!! Tills jag inser att jag inte har bloggat själv på flera dagar. Jag har inte haft tid! Idag har vi haft adventsmys på eftermiddagen och på förmiddagen var jag ute och letade efter en bock. Jag vill ha en bock som ska få stå ute och som jag kan titta på lite kärleksfullt när lusten faller på.... men jag har inte hittat en sådan bock. Min bock måste kunna stå stilla och han ska dessutom vara gjord av granris. Nix, inte en bock så långt ögat kunde nå.

Nu ikväll har jag och maken vandrat över stan och då såg jag en fin julgran i en kruka utanför en butik. Kanske skulle jag sno den och göra mig en egen bock. Men nej, jag föredrar ärlighet så här ska inte stjälas någon gran.

Nu slutar jag skriva för här vankas det skräckfilm. Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0