jullängtan

Jag har inte skrivit på länge och det beror helt enkelt på att jag inte har haft lust! Och har jag ingen lust så skriver jag inte! Jag har istället ägnat tid åt att längta till julen..... låter helt sjukt, känns helt sjukt. Jag längtar, planerar, handlar och bara väntar på att tomten ska komma.

Jag älskar julen och i år kommer den att bli hur bra som helst hoppas jag! Mest för att dottern med familj ska vara med oss i år men också för att nyår redan är planerat och att vi strax därefter har en lååååååång resa att se fram emot.

Nu vet ni varför jag inte skriver. Nu ska jag återgå till mina drömmar och min jullängtan så vi ses kanske igen om ett par dagar. Mina erfarenheter säger mig att det brukar bli så. Först denna jullängtan som upptar all fritid för att efter ett par dagar förvandla mig till värsta julateisten. Vi får se hur det blir i år. Hej då


Hej tomtegubbar slå i glasen........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0