ARG

Jag söker sällan vård och det har sina förklaringar men ibland måste även vi amatörläkare kapitulera och så även för mig och det är ca tre år sedan. Jag gjorde som jag brukar och läste på om mina symtom varpå jag redan hade två diagnoser klara som läkaren bara kunde fastställa. Så blev också fallet.... jag hade dessa två åkommor varav den ena var behandlingsbar enligt henne. För att göra en lång historia kort så har jag inte blivit bättre och nu har jag fått nog och läser återigen om alla nya rön om mina besvär. Inser då att den icke behandlingsbara sjukdomen faktiskt kan och SKA behandlas eftersom risken att dö i förtid annars är överhängande! Jävla troll! Hur f-n kunde hon vara så slarvig Jag är alltså som en tickande bomb som kan dö när som helst. Det kan man kanske alltid men det här känns onödigt spännande kanb jag säga.


Nu är jag ännu mer arg för allt jag skrivit försvann och jag tänker inte skriva om det. Stannar därför här och återkommer en annan dag när humöret är bättre. 


Kommentarer
Postat av: lisa

Men kära drake, vad händer? Och vad är det för sjukdom?! Styrkekramar till dig!

2011-04-19 @ 10:21:13
URL: http://endjungelbok.wordpress.com
Postat av: Minna

Jag vill också veta. Kräv behandling annars hotar du om att du ska tälta utanför tills du får rätt. Hum! Låter bekant, tror nog jag hörde det i måndags ;)

2011-04-19 @ 19:53:43
URL: http://tjejmamma.blogg.se/
Postat av: Draken

Jag är inte döende men jag har en diagnos som handlar om min blodcirkulation och som obehandlad medför stor risk för stroke eller hjärtinfarkt. Jag har blivit sämre och nu inser även läkaren att det är dags att vidta åtgärder eftersom riskerna ökar..... det hade gått att förhindra och förebygga redan för tre år sedan men bättre sent är aldrig får jag väl tänka.... =)

2011-04-21 @ 20:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0