tjingeling

Hej på er!
Jag har som ni kanske märkt gjort ett litet uppehåll med bloggandet och det kommer troligen att fortsätta vara glest mellan inläggen eftersom jag går en brevkurs i kakelfogning och ägnar kvällarna åt att öva på att blanda murbruk...... Näääääääääää! Jag har helt enkelt ingen lust att blogga eftersom jag inte vet vad jag ska skriva om. Jag är dränerad på motivation och lust och därför ägnar jag tiden åt att läsa andras bloggar och förundras över hur de orkar skriva varje dag. Jag är lat och skulle så gärna vilja ha en maskin som skriver allt brilijant jag säger utan att jag själv ska behöva anstränga mig. En egen transkiberare you know.

Mitt liv just nu innehåller mycket glädje eftersom det är vår och solen värmer. Jag är överlycklig att sommaren är på ingång och att vi kan åka motorcykel igen. Det är så roligt och maken är så snygg i sitt skinnställ! =)

Det var allt för ikväll men jag återkommer! Nu ska jag linda in mig i plastfolie så att skinnstället sitter snyggt imorgon. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0