Allt är snett och jag är kär


Min blogg är helt skev och när jag ska skriva så ser jag bara hälften av det jag skriver och det krånglar till det kan jag berätta. Krångel av den här typen stör jag ihjäl mig på och det vore ju synd att störa sig till döds så här innan jul kan jag tycka.

Jag har så mycket jag vill berätta och skriva om men jag har så lite tid. Word Feud tar all min tid och jag fattar inte hur jag ska få till det så här innan jul med allt som ska ordnas. Det värsta är att jag kan känna mig irriterad på mina motståndare att de ska ta sån tid på sig att lägga ett ord. Då brukar jag chatta små fina budskap som jag vet är uppskattat. Det är bara små kärleksfulla kommentarer så det är inga hot eller andra allvarsamma budskap om ni nu trodde det. Lägg nu fläskkäft är väl gulligt? Det är inte bara jag som visar känslor och humör i detta spel för syrrans sambo kan inte längre hålla inne med att han hatar att jag alltid vinner så från honom kan det komma små fina chattar med ord som bitch eller kärringjävel. Jag tjatar jämt om min besatthet av WF så nu skiter vi det och skriver om något helt annat.

Jag är kär! Eller är förälskad ett bättre ord? Jag vet ärligt talat inte vad det är för skillnad men jag har känslor för denna person på ett sätt som jag inte trodde var möjligt! Han har allt. Utseende, charm, talang och inte minst så har han lyckats fånga mitt hjärta. Jag önskar så att han känner som jag men hur ska jag kunna ta reda på det? Vad ska maken säga när jag berättar att han inte längre är den enda för mig. Jag vet inte vad han heter men han arbetar på Media Markt. Hjälp mig att hitta mitt livs kärlek, snälla! I ärlighetens namn så kanske det inte är ett förhållande jag vill ha med denna rosa hårboll, det kanske är äkta moderskänslor jag har. Vi kanske kan adoptera honom? Vilken överraskning för våra barn att de fått ett syskon!  



Jag sover inte på nätterna men är glad och lycklig ändå för tillfället. Nytt barnbarn på väg, en underbar jul med nära och kära, beslut om att stanna på "nya" jobbet är taget och där trivs jag så bra med både arbetsuppgifter och kollegor. Ja, livet är bra skönt just nu! Det enda som inte känns så genomtänkt är att vi imorgon kväll ska gå på julkonsert med rockabilly tema. Hur tänkte vi när vi bokade in oss på det? Skyll inte på mig säger jag till maken..... jag är vaken hela nätterna och därmed inte kapabel att stå för mina beslut!


Kommentarer
Postat av: Minna

Wordfeud är ett beroende som man både älskar och hata. Adda mig gärna igen ;)

2011-12-09 @ 10:56:01
URL: http://tjejmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0