Krogkväll med syskon och respektive

Varit på en fantastiskt trevlig krogträff med mina syskon och våra respektive... när vi ses finns det INGA gränser för vad vi kan prata om och humor är med i allt vi säger och gör. Ikväll blev det läkartema och vi har avhandlat följande: Mjällvårtor (K har såna och de ramlar bort rätt som det är. Shrekvarning på maken med andra ord) Vaselin i röven (En gammal historia som fick min bror att utveckla psykos) Med rakblad kan man skära bort det som sticker ut (S kör med denna taktik och ställer upp vid behov) Näshår (Under kvällen växte det vilt på syrrans sambo) Oidentifierad knöl (En otäckning som syrran bara vill bli av med!) Inkontinens (Kan drabba oss över 40 om något är roligt, dock inte mig) Biverkningar av mediciner (Dessa följer vi alla med spänning) Ja, ovanstående lista kanske inte låter så rolig men vi har jävlar skrattat så det räcker! Jag har just nu lite alkohol i kroppen och får jobba som en tok med att hitta rätt tangenter och att stava rätt.... om jag bara skriver på utan att redigera skulle det se ut så här: Nu ska ag skabr få och lägga mig fr jag är trött och imorogn jsa vi rhätta fönster. Skiter i det häär oc säger gof nafff!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt kul hade vi och det är snart dags att göra om den kvällen :-))

2011-05-23 @ 16:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0