Har jag Tourettes?

Hej på er! Jag har inte skrivit på länge men det beror på att jag har haft fullt upp med min julmani. Jag spelar julmusik, handlar julpynt och planerar så jag knappt hinner arbeta. Jag är dessutom ledig imorgon och ska då hinna med att handla, städa, sortera kläder, måla en glödlampa på ett sätt så den inte självantänder, umgås med kusin med sambo, äta mat, äta skumtomtar, vila på soffan, lägga ord i WF i de 20 spel jag har igång samt hinna öva mig i att sluta svära och använda könsord i var och varannan mening!

Jag har alltid varit förtjust i svordomar och tror att det är en gen jag fick i arv av min far. Han använde alltid fula ord i sina meningar men på ett sätt så att de klingade vackert och naturligt. Mamma svär ALDRIG men jag kan inte prata om jag inte får trycka in ett fan och jävlar i varje mening när jag är "civil". Jag har än så länge inget problem med att utelämna de fula orden i tjänsten eller när jag umgås med mitt barnbarn vill jag dock betona. Ikväll har det varit värre än vanligt här hemma. Jag hajade till själv när jag sa k*k för tionde gången inom fem minuter. Jag kan inte förklara vad det kommer sig men jag ska sluta om det så är det sista jag gör! Jag kanske har en diagnos..... den tanken har slagit mig och jag undrar om det kanske kan finnas medicin som gör att jag slutar använda svordomar/könsord? Kanske en medicin som påverkar mitt tal så jag börjar sluddra så det inte hörs att jag svär: Nu gääälaj schka häj sluttas sväjaas, inge mej faen eller koock fjån min mujn, sådäså. Eller så kan jag kanske ha ett belöningssystem som innebär att maken måste ge mig en present för varje dag jag klarar mig utan att svära.... vad tror ni om det här:

Jag har kommit på ett sätt att få som jag vill. Jag vaknar varje natt och alltid är det någon sjuk dröm som är orsak till detta fenomen (inatt var vi på turné i en husbil). Det brukar ta olika lång tid att somna om och då har jag dragit igång ett test som snart ska utvärderas. Jag viskar i min makes öra saker jag vill att han ska ge mig eller göra för mig. Så här kan det låta: Imorgon när jag vaknar vill jag ge min drake en fin present. Jag ska köpa en ring och göra henne glad! Jag har ännu inte sett någon effekt av denna metod och presenterna lyser med sin frånvaro. Det har inte ens hjälpt att jag har berättat för honom om detta! Får jag inga presenter snart så är det dags att pröva en annan nattlig metod jag är nyfiken på och har hört ska fungera. Stoppa hans hand i vatten när han sover.... kissar han på sig då så är det ju riktigt roligt såvida han inte vänder sig åt mitt håll! I ett sådant läge skulle det lätt kunna komma ett litet din jävla pissråtta, vad gör du?

Jag är trött, vilket ni säkert misstänkt med tanke på mitt meningslösa babblande. Jag borde gå och sova men har en del kvar att göra innan pigan kan ta natt..... till er som inte lever under lika tuffa villkor säger jag GOD NATT! För övrigt är jag glad och lycklig och som en liten bonus delar jag med mig av ett litet videoklipp där jag visar min glädje att det snart är jul, se nedan! Hihi


Kommentarer
Postat av: k

Du är en mycket sjuk människa...

2011-11-24 @ 21:09:37
Postat av: Anonym

...eller om det är du som är frisk och alla andra inte... SÅ kan det också vara? Kram!!!

2011-11-24 @ 21:25:48
Postat av: Anonym

Kram!!! från Mona glömde jag att skriva!

2011-11-24 @ 21:26:46
Postat av: Minna

:D

2011-11-24 @ 21:33:02
URL: http://tjejmamma.blogg.se/
Postat av: Syster

Ja, vad säger man.....börjar bli orolig för kristers skull :))

2011-12-05 @ 16:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0