Pepparkakor och självskadebeteende

Här är det lördag och det är det väl troligen hos er andra också. Jag vaknade som vanligt samtidigt som morgontidningen lämnade tryckpressen och det är ju fantastiskt charmigt och uppiggande. Tänkte vända på mig och somna om när jag kom på att jag har ett beroende. Jag sitter fast i Wordfeud. Jag svor över alla som tillbringar all tid med sina mobiler och tyckte att sällskapsspel ska spelas vid köksbordet. Men nu har jag tvärvänt och jag tycker att WF (wow, jag kan förkortningen) är en gåva från Gud! Jag måste älska att förnedras för jag förlorar i stort sett varje gång men ger jag upp? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Det är bara på't igen!

Här hemma har maken bakat pepparkakor och det väcker såklart jullängtan. Den slog till som käftsmäll så det var bara att sätta på sig tomteluva, tända ljus och sjunga julsånger så kaksmulorna far ur truten. Nu äre joool, nu äre jool!

En annan sak jag gjort utan att koppla på den högre sambandscentralen är att färga håret mörkt..... det är ju intelligent att kasta i en färg i håret utan att tänka igenom det ordentligt men nu är det gjort så det är bara att gå all in i rollen som lycklig brunett. Innan söndagen är här har jag säkert börjat kalla mig Svetlana eller något annat brunhårigt. Det gör inget att jag är lite udda för imorgon åker jag till Ullared och då kanske de filmar mig så kan ni sedan njuta av mig i nästa säsong av dokusåpan. Kanske lägger in en stöt på Ola-Conny? Svetlana <3 Ola-Conny!!!

Ha en skön lördag. Nu äre jooolll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0