Säg hamburgare och jag spyr!

Jag har varit sjuk.... så inihelvetesjuk! Åkte på utflykt i söndags till mitt favoritställe Ullared och jag vet att det är flera av er som tycker att jag är störd men för mig är det livsnjutning. Sitta på ett berg i fjällen och jaga mygg och dricka choklad med skinn på är inte min grej men att jaga fynd i butik ger mig lycka och det kan ni tycka vad ni vill om!!!! Så det så! Nog om det.

På vägen hem stannade vi på det stora M:et i liten håla för att äta och jag var ashungrig så likt en svältfödd piraya tryckte jag i mig någon sorts meny innehållande kyckling. Tror fan att jag käkade upp brickan och hela skiten för den har jag inget minne av att jag tog hand om?! Jaja, hur som helst så var det bara att trä in sina rasben längst bak i syrrans buss när alla var klara och efter ca en timme började jag må illa. Jag har fastnat i Wordfeud och trodde att det var det som orskade spykänslan/lusten så mobilen stoppade jag undan men inte slutade jag må illa. Hann i alla fall hem innan det var dags att vända ut och in på kroppen. Jag spydde upp mina egna tånaglar! Då fattar ni hur sjuk jag var!! =)  Jag kanske överdriver lite men jag har gjort en resa till dödsriket och nu kommit tillbaka. Jag skäller på alla andra som inte stannar hemma i 48 timmar efter att de tillfrisknat så den regeln har jag levt efter men imorgon ska jag åter till mitt älskade jobb. Vad har då en rastlös själ som jag gjort de stunder jag inte luftat mitt innanmäte? Jo, jag har julplanerat och sovit. Julplanerna är så storslagna att TV troligen kommer vilja köpa rättigheterna och direktsända idyllen på julaton. Jag har kommit så långt som till vilken servis och servetter vi ska ha så även jag begriper ju att det är en del kvar innan vi får vara med på TV men det kommer att hända, tro mig! Jag har även hunnit med att wordfeuda en del men inser att de enda ord jag kan är snuskiga men i ärlighetens namn så är det lite kul att skriva olika könsord och sedan kunna skylla på att det är de enda bokstäver jag får och det hela går ju ut på att vinna! Eller?

Till er alla; EN RIKTIGT GOD JUL 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0