Två resor är fler än en hemmakväll

Jag har varit på resa i två dagar. Ena dagen åt ett håll och den andra dagen åt motsatt håll. Det gick bra och om ingen annan tänker säga det så får jag göra det själv: JAG ÄR SÅ DUKTIG I MITT NYA JOBB! Passar på att säga det ikväll för jag vet, vis av erfarenhet, att känslan är en annan imorgon. =)

Jag ska inte blogg mer ikväll för jag är på dåligt humör och då skriver jag elaka saker. Jag är trött och vill sova i hundra år och om jag ska hinna med det innan väckarklockan ringer så säger jag GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte hålla med dig om att du är duktig på ditt nya jobb men kom sedan på att att hur kan jag veta det, jag ser ju dig inte in action. Men på ngt sätt så vet jag bara det, eftersom du är så himla bra på alla jobb du tar dig an. Du är verkligen som klippt och skuren för allt socialt arbete!

Men om du ngn gång skulle tröttna även på ditt nya jobb så har jag förstått att man kan leva på att blogga och det är du ju ocå suveränt bra på, så du vet:) Eller varför inte ta och ge ut den där boken:)

Kram

2011-11-22 @ 22:06:20
Postat av: Draken

Jag kan inte ens gissa vem du är som skrivit det där fina mysiga inlägget som gör att jag rodnar och blir så glad! Tack snälla och du kan inte ana vad jag behövde höra något så positivt! TACK och kram från en rörd drake

2011-11-23 @ 22:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0