Jag är här igen, är ni?

Jag har ju gjort ett långt uppehåll i mitt bloggande men nu kan jag inte hålla mig längre och är alltså tillbaka. Jag har så mycket som jag vill dela med mig av och då är bloggen ett bra redskap. Har idag suttit och läst en massa olika bloggar och inser hur olika vi bloggare är. Jag är hemlig och ljuger en del medan en del är ärliga och utlämnande i sina inlägg. Jag gillar att skriva med humor medan andra skriver så sorgligt att man bara vill gråta. Jag kommer att fortsätta blogga på samma sätt som tidigare och om ni gillar det så får ni gärna kommentera. Den som säger att det inte är så viktigt med kommentarer LJUGER för det är ju det som ger kickar att fortsätta skriva.

Så...förbered er på nya galna inlägg framöver med start imorgon. Nu ska jag gå och lägga mig för klockan är över 23.00 och då ska vi tanter över 40 sova så vi orkar med att vakna strax innan sju imorgon! Draken ilar i säng! God natt


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Äntligen! Som jag saknat dina helgalna blogginlägg! Det glädjer mig att du är tillbaka! Kanske är på tiden att jag börjar blogga också! Eller vad tycker du? Kram och godnatt! <3

2011-10-09 @ 00:03:52
Postat av: Carolin

Äntligen! Jag tycker d e perfekt att du valt att komma tillbaka å att du tänker skriva som innan. Jag är ingen bloggläsare men din kan ja ej motstå just för att den e så kul. Jag blir glad i flera dgr efter en text här fr dig, även om d ibland har ett visst allvar i det du skriver. Men du skriver ju d så bra! Om kommentarer e d som peppar dig att skriva vidare ska ja verkligen försöka skriva här. Kram

2011-10-09 @ 09:57:00
Postat av: Minna

ska bli bättre på att kommentera för jag vet ju själv hur tråkigt det är att inte få det ;)

2011-10-09 @ 10:42:36
URL: http://tjejmamma.blogg.se/
Postat av: Draken

Hej kära läsare! Jag blir riktigt rörd när jag läser era kommentarer och det är ju till viss del för er jag skriver. Jag uppskattar kommentarer men jag är själv dålig på att skriva i de bloggar jag läser.

Alexandra: Klart du ska börja blogga igen, jag längtar!

Carolin: Åh, tack och vad roligt det är att du gillar det jag skriver. Det värmer.

Minna: Jag ska kommentera mer i din blogg när jag läser och du, välkommen hit igen! =)

2011-10-09 @ 11:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0