Nu är glada lördan slut, slut slut. Datorjäveln ska nu kastas ut, ut, ut!

Här har jag suttit och skrivit bästa inlägget ever när jag bara ska klippa in en bild innan jag låter er läsare ta del av min intelligens! Vad händer då? Jo, hela inlägget försvinner och datorn börjar flina hånfullt åt mig! Vi har köpt en ny dator och den är min värsta ovän just nu. Jag kan inte skriva om samma inlägg för det är lika omöjligt som att koka ett ägg som redan är stekt!

Jag skiter alltså i att ens försöka och nu ska jag istället ägna resten av kvällen med att terrorisera denna dator genom att googla på konsumentköplagen och ångervecka!

Jag återkommer en annan dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag brukar få kastat i ansiktet att det är skit bakom spakarna när jag försöker hävda att maskinen lever sitt egna liv.... Men så kan det väl inte vara i ditt fall va;-) ????

2011-11-03 @ 19:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0