Nya lögner

Jag har ett så tråkigt liv för tillfället att jag tydligen får fortsätta ljuga om det ska bli några inlägg här på bloggen. Jag har ingenting att skriva om men ska försöka få till ett litet inlägg i alla fall. Hm, vad kan ni tänkas vilja höra om? Nej, det kommer inga bra ideér så jag kanske helt enkelt bara babblar på.

Snart är det sommar och som jag längtar! Jag kanske inte är ensam om att kräva en bra sommar men jag behöver verkligen sol och värme under lång tid. Jag vill slappa i en solstol, höra vågor, dricka kaffe och lösa korsord. Tänkte först skriva om måsar men det var innan jag fick måsjävlar till grannar. Måsskrik är nu för tiden enbart förknippat med terror! Ännu har vi inte sett några måsar på gården men varje dag smyger jag som Hiawatha i buskarna för att leta måsägg. Hittar jag några ska jag koka dem och käka till frukost. NOT!

Jag sitter just nu framför TV'n och nyheterna där de spelar orgel. Jösses vad pampigt det är! Jag kanske ska sadla om och bli organist, orgelist, orgelspelare eller vad tusan det nu heter. Eftersom jag är en mycket lättrörd person så skulle det nog bli problem att se tangenterna när tårarna sprutar varje gång jag spelar I denna ljuva sommartid eller Härlig är jorden. Dessutom skulle mitt spelande säkert förstärkas av hulkande och snorande så jag ska nog lämna den tanken och nöja mig med att låta andra spela dessa vackra psalmer så jag kan ägna mig åt att torka tårar och snora bäst jag vill. Kantor! Nu kom jag på vad det heter!

Nu kom jag på en sak jag kan blogga om. Jag har länge tänkt tillägna ett inlägg till någon som betyder mycket för mig och eftersom det är flera personer som har den rollen så innebär ju det att jag har något att skriva om i flera dagar och dessutom kan ni läsare med spänning invänta och se om det är just er jag skriver om. Åh, vilken smart idé. Jag börjar i nästa inlägg men jag avslöjar inte vem jag kommer att skriva om. Tills dess får ni ha det så bra.

Som en liten avslutning kan jag dela med mig av att jag idag gick runt en sväng på stan lyckligt ovetande om att min kjol satt fast och att jag därmed visade röven för alla stadsvandrare. Nice.....


Kommentarer
Postat av: Kusinen

Jaha, det var du. Undrade just vem alla snackade om...

2012-04-27 @ 17:25:22
Postat av: Draken

Cool kommentar kära kusin! =)

2012-04-28 @ 10:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0