uttråkad

Nu har jag sappat runt på varende kanal som finns och antingen har jag redan sett programmet eller så är det bara skit på tv. Min bästa vän, tv'n, sviker mig. Jag har en dålig dag och är på ett uselt humör men det värsta är att jag inte vet orsaken och vad jag ska göra åt det. Jag kanske ska förvandla mitt badrum till ett hemmaspa? Brukar göra kalops i badkaret genom att blanda härligt badskum med timjan, echinacea brustablett och någon härligt doftande olja. Till sist tillsätter jag min graciösa kropp och där ligger jag i en timme och liksom sjuder. Det är ett perfekt sätt att piggna till och superbra om man börjar känna sig sjuk. Men just idag orkar jag nog inte ens bada så det får väl bli soffhäng tills sovklockan ringer.

Det är kort vecka och alltså snart helg igen. Kollade nyss väderprognosen inför de kommande tio dygnen och ska man tro på den så borde vi ha köpt skoter istället för mc. Jag vill göra iordning på uteplatsen, tända grillen och bevara solbrännan från Egypten men det verkar bli svårt nu när kung Bore övertagit den svenska tronen. Tur man inte är bitter....

Vad gör ni andra en sån här grå dag? Jag tar tacksamt emot tips som livar upp tillvaron. Kanske ska dra igång en konflikt med min intet ont anande make?




/Draken


Kommentarer
Postat av: Carolin

Wow va roligt m flera inlägg! Behövde ju inte alls vänta till 2022 eller vad det nu var du hotade med. Yippie!

2012-04-11 @ 21:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0