Jippi, jag har en hals!

Det är inte JIPPI att ha en hals för den sabla kroppsdelen värker just nu. Jag är förkyld och det är inte välkommet eftersom vi har ett hem som är i kaos. Gubben har legat sjuk i flera dagar men börjar friskna till och då är ju planen att vi ska ta tag i allt som måste göras här hemma. En annan liten avgörande detalj är ju förvisso att sonen ska få tillträde till lägenheten men oavsett det så måste vi ta tag i kaoset här hemma. Jag lägger mig inte i första taget men det är ju roligare att greja om man mår bra. Vad gör man då? Jo, det ska jag be att få berätta. Man tager Sinova forte i kombination med två vitlökskapslar. Det gör susen i musen... nej, skrev det bara för att det rimmade. Det gör däremot susen mot förkylning även om doften av vitlök skrämmer bort en och annan medmänniska. Sorry, men jag vill bli frisk!

Nu ska jag sätta mig framför spegeln och njuta av mitt eget sällskap. Ha en bra kväll hälsar Prosit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0