sabla apjävel

Jag skriver om vad jag vill i den här bloggen och ibland är det skönt att häva ur sig precis vad man tänker och känner men nu ska jag linda in det lite..... det finns en person som jag stör ihjäl mig på av flera anledningar varav de främsta är att personen utnyttjar andra och dessutom har mage att häva ur sig en massa skitkommentarer utan eftertanke. Nu är det gjort och det känns faktiskt lite bättre. Och till alla er som brukar fråga om det är just er jag menar; nej, det är det inte! Den här sabla apan har nog så lite förstånd att poletten troligen inte trillar ner förrän någon säger det rakt ut. Erfarenheten säger mig att det kan bli jag som gör det.

/Draken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0