Toodilidooo

Här är jag igen! Har verkligen inte haft något att blogga om på flera dagar och det har jag egentligen inte nu heller. Jag vet inte vad jag ska skriva om. Hm, låt mig tänka ett tag....

Maken kom precis in i rummet så jag frågar honom vad han tycker att jag ska skriva om och blixtsnabbt svarar han; allt skit du handlar! Apskaft! Som straff skickade jag upp honom på vinden för att leta efter en sak.... straffet är att han kommer att få leta för saken har jag här nere i en kartong!

Appropå shopping så är jag lycklig ägare av en inbokad resa till Ullared! Choklad och shopping hör till favoritinslagen i mitt liv. Jag vet att en del tycker att det är ytligt och slöseri med jordens resurser blablabla. Synd om er, bra för mig som får shoppa och äta all choklad själv. Jag bryr mig också om vår jord men det är väl inget fel att tugga i sig lita choklad samtidigt som jag källsorterar!?

En annan sak jag skulle kunna debattera här är den nya trenden att kalla någon för hen. Skjut mig! Jag orkar inte med alla vansinniga dumheter som vi människor kan hitta på! Känner hur pulsen ökar bara av att skriva ordet hen..... stannar där för annars finns det risk att ilskan får chokladen att smälta!

Hör krafsande ljud från vinden. Hade för ett ögonblick glömt bort att mannen i mitt liv befinner sig där uppe och letar och letar och letar. Hihi. Elak? Jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0