Förnedring i grupp

Jag har börjat träna. I samband med detta har jag även offentliggjort min totala avsaknad av koordination. Det är verkligen så illa att jag nästan bryter armarna av mig när jag misstolkar åt vilket håll de ska svänga samtidigt som benen ska vridas åt ett annat håll. Men ger jag upp? Nej! Inte då. Jag ska j-lar i mig träna mig snygg! I vår åker vi till Mexiko och då vill jag såklart kunna bada utan att folk kommer springandes för att rädda Willy!

I övrigt så rullar tillvaron på och som vanligt vid den här tiden så längtar jag sjukt mycket till jul. Så mycket att jag i smyg har skrivit julkort och börjat planera vart tomtarna ska stå. Här om natten låg jag vaken och funderade vart julgranen skulle få plats. Kunde inte somna förrän jag bestämt både plats och dekoration. Idiotiskt med tanke på att all julkänsla kommer att vara som bortblåst lagom till första advent. Kanske beror på att jag "julat" sedan september.

I övrigt så är mitt liv inte speciellt glamouröst för tillfället. Jag har insett att jag har ett problem som jag måste komma tillrätta med och det är en anledning till att blogginläggen INTE duggar så tätt. Jag ska försöka skärpa mig och skriva oftare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0