gäsp i soffan

Förr, för typ två år sedan, var fredagskvällar en klar favorit av veckans dagar men nu för tiden hinner klockan knappt slå sju innan jag gäspar och vill gå och lägga mig. Jag tror ärligt att mina barnbarn har coolare fredagskvällar än vad jag kan skryta med. Jag är så trött att det troligen skulle fungera att göra sömntabletter av mig...... utvecklar inte denna tanke vidare men jag kan säga så mycket att maken börjar gäspa bara han kommer nära mig.

Imorgon ska jag träna igen och det ser jag fram emot. Eller rättare sagt när passet är över. Jag ska ge mig på ett medelpass och är oroad över alla hopp som är på dessa pass. Risken att kissa på sig är stor när man pimplar en massa vatten för att inte självantända av all ansträning. Dessutom är jag över 40 och lider med största sannolikhet av benskörhet så vem vet om inte lårbenet rätt som det är går av mitt i ett försök att trots tyngdlagen. Värst är nog ändå lokalens alla speglar som avslöjar minsta felsteg. Att jag dessutom har en pippigul tröja på mig underlättar ju inte försöken att synas så lite som möjligt men tröjfan är snygg så den smällen får jag ta. Återkommer med nytt inlägg imorgon om jag överlever morgondagens pass. Tills dess; God nazzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Carolin

Tack! Tack! Tack!

2012-09-21 @ 23:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0