Träning med fusk

Jag har varit på ett träningsspass och allt är frid och fröjd tills det kommer till armhävningar. Då blir jag trotsig som en treåring och får lust att kasta mig på golvet och skrika. Fy f-n vilka klena armar jag är innehavare av. Förr när jag arbetade inom industrin drog jag vagnar som vägde 250 kg utan att blinka men det är helt uppebart länge sen. Bara jag tänker på armhävningar eller hör ordet så låser sig mina armar och jag blir förlamad. Vad gör jag då.... jo, jag fuskar. Jag låtsas göra armhävningar där i hörnet som jag alltid intar vid träning. Jag guppar upp och ner så att ledare ska tro att jag gör som hon säger men icke. Jag vägrar! Moget va? Men jag begriper att jag verkligen skulle behöva.

En annan sak som hänt idag är att jag varit på mammografi. Underbart sexigt att se sin egen tutte förvandlas till en halvmeter lång bandspagetti. 60 kg tryck använder de när de pressar ihop tuttilutten. Inte konstigt att den blir lång. Dessvärre så tar det tid vid in ålder innan det liksom drar ihop sig igen så ikväll är jag begåvad med knävärmare. Just nu har jag datorn står på mina tuffsinuffsingar och det blir lite varmt kan jag berätta så jag ska avsluta mitt bloggande för ikväll.

För mätte man barnen......


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha! Vad fonken får du tag i alla bilder?? ;)

2012-09-25 @ 19:59:45
Postat av: K

Å ni begriper.... Jag är gift med denna där ;-)

2012-09-25 @ 20:52:39
Postat av: draken

Bilderna är ur fotoalbumet.... ;)

2012-09-25 @ 20:56:14
Postat av: Carolin

Skrattar högt här i min ensamhet (och ser mig snabbt omkring för känner mig lite galen, e ju så sällan man skrattar högt för sig själv:)! Du e helt underbar!
Fuskarmhävningar har vi alla gjort och tyvärr börjar d bli dags att rita nya steck på dörrkarmen:)

2012-09-25 @ 22:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0