värkiröven.se

Jag är ju inte direkt något träningsorakel som ni förstått eftersom jag fuskar som en tok på passen. Har varit iväg idag igen och genomfört ett pass i förnedringens tecken och jisses vad usel jag är på koordination. Ni är säkert spytrötta på att höra om min träning men ska jag blogga om något så får det bli om just det eftersom min övriga tid tillbringas i en fåtölj framför tv'n och hur kul är det att läsa om? Jag har i alla fall värk i aktern och det är inte så skönt. Att sätta sig ner är som att rycka ut en tand utan bedövning. Bävar inför morgondagen då jag ska sitta i en bil i flera timmar. Kanske kan stå upp genom takluckan?

Jag kan även berätta att jag efter träningen kom hem till en överraskning, Maken hade gjort pannkakstårta fylld med grädde, jordgubbssylt och choklad. Jag väljer ju hellre pannkakor än oxfilé så för mig blev det rena julafton! Tjoho vilken bra gubbe jag skaffat mig! En feeder..... om ni minns ett tidigare inlägg om hans sockerbagartalanger.

Hörde på radion att hösten definitivt är här nu och att det ser ut som att det kan bli snö tidigt i år. Underbart! Som jag har längtat! Av snön ska jag göra änglar, lyktor och gubbar såvida jag får permission från psyket där jag troligen blir inlags i samma stund som den första flingan faller ner. Ärligt talat står jag inte ut med tanken på vinter och jag överväger att sälja allt och flytta söderut. Men eftersom jag har så förbannat svårt att göra mig av med saker så jag får väl bara ihop till en enkel resa till Laxå.....

Jag måste sluta nu. Har bara en timme på mig att förflytta denna otränade kropp från datorn till duschen innan det är filmtajm så tackar jag för mig och säger GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Carolin

Såg dig påväg hem fr träningen typ igår kväll. Du såg så hurtig och frisk ut när du korsade Karros skolgård:)
Tror förresten vi ska till Loka tillsammans om ngn vecka:)

2012-10-04 @ 20:36:03
Postat av: Anonym

Ja, vi ska till Loka och det ska bli sååå roligt! Jag är frisk men inte speciellt hurtig och nyss avslutade jag frukosten med att hetsäta det som fanns kvar i godispåsen. www.karaktar.se kanske jag ska blogga från framöver! =)

2012-10-06 @ 11:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0