Avslut på året och bloggen

Hej på er! Jag har lite dåligt samvete att jag inte bloggat på så länge men jag har liksom tappat min inspiraton. Det har varit brist på fisande gympadamer, slemmiga mördarsniglar och annat roligt att skriva om. Jag har bloggat ett par år och det har varit ett sätt för mig att ventilera tankar, ilska, glädje och sorg inlindat i humor. Jag älskar att få andra att skratta men jag inser att jag själv inte skrattar så ofta längre.

Jag läser mycket på nätet, däribland bloggar och innehållet i dessa varierar; heminredning, arbete, föräldrarollen, galenskap, livet i allmänhet och jagharrättåsikterochärdärmedperfekt. Jag stör mig oftare än jag roas av vissa bloggar. De är som skylfönster där allt ska framstå som perfekt och välordnat. Säljande!

Jag har helt enkelt tröttnat på min egen blogg. Jag vet att jag har flera läsare som verkligen uppskattar det jag skriver och jag skäms att jag sviker er. Jag kanske återkommer en dag men just nu tackar jag för mig. //Draken

Kommentarer
Postat av: Carolin

Du vet att jag är jätteledsen att det här händer, men va fasiken d e ju inte jag som bestämmer. Bra mkt lättare att sitta här å vänta på att du ska skriva ngt å sen läsa å få en mindre eller större skrattattack lite nu och då än att vara dig som måste knåpa ihop allt. Så, tack så himla mkt att du skrivit så länge som du gjort!!!
Hoppas på att få va en av dem som får veta ifall/när du börjar skriva igen.
Ses på jobbet lite ibland, tills dess!
Kram

2013-01-01 @ 20:44:43
Postat av: Draken

Tack snälla Carolin! Jag blir alltid så glad av dina fina kommentarer! Självklart är du en av dem som får veta om jag bloggar igen! Kramisar <3

2013-01-02 @ 09:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0