arg som en bålgeting

Just så förbannad blir jag när mina inlägg bara försvinner. Det beror troligen på neurosedynfingrarna som plötsligt sprätter iväg okontrollerat och trycker på typ delete eller så är det datorn som helt enkelt tröttnat på mina inlägg om rövhål och slem....

Idag när jag kom hem var uteplatsen invaderad av sniglar som hade slemparty. En satt i solstolen och rökte långa ritz, flera drack tequila, dock utan salt, och några delade på en låda praliner medan de gav fuckyoufingret åt måsarna som irriterad insåg att deras toalett var upptagen. Ja, måsarna tror att vår uteplats enda syfte är ett ställe där de kan "lätta aktern". Vi bor mitt i stan men vår lilla gård innehåller fler djurarter än Noaks ark. Tro mig, så illa är det! Till och med länets rådjur har lärt sig portkoden och tro mig igen, de äter till och med upp mina plastblommor. Här skulle Runar trivas! Rådjur inom en armlängds avstånd och en kock i köket. Apropå kocken så bjöd han ut mig på mat ikväll. Snälla fina maken! Innan vi åt satte han dessutom upp vår nya fina takkrona värdig ett slottstak. Som den prinsessa jag i grund och botten är så sitter jag nu här med tiara och långklänning och tindrar ikapp med kristallerna där uppe i taket.

Snart sovdags men innan dess ska jag nog överraska slemmisarna där ute som just nu spelar "Lilla snigel akta dig" på hög volym. Efter min attack kommer jag sjunga "Vi gå över saltstänka snigelberg fallera".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0