sviter efter en partynatt

Igår var vi på fest och det var verkligen superkul. Vi kände inte många och lite flytkbeteende kände jag allt när det var bordsplacering men det visade sig vara genomtänkt och blev trevligt. Drack en rom och cola som var så stark att varenda bakterie i kroppen dog en smärtsam död medan kroppens ägare blev en aning vimsig i knoppen och hämningslös. Fyllde på med en tequila sunrise och därefter blev det salsa. Idag har mina höfter sagt upp sig och på eget initiativ överdoserat värktabletter. Fy f-n vad jag INTE är gjord för sådan dans men shit vad kul det var!

Kom hem i lagom tid för att kasta brödsmulor till änderna och sedan var det bara att stupa i säng. Sov som ett spädbarn bokstavligt talat för fyra timmar senare var jag vaken och så hungrig! Dagen idag har alltså lunkat på utan några hetsiga kroppsrörelser och för att vara på den säkra sidan har jag ansökt om färdtjänst för att kunna ta mig till jobbet imorgon....

Gör ett uppehåll här i bloggen nu för jag ska bege mig på en liten resa och har ni tur så kommer det som vanligt att hända sjuka saker som jag kan berätta om längre fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0