Banankontakt

Hej på er! Oj vad länge sen jag skrev här i bloggen. Vad har hänt sedan sist? Jag har varit på romantisk date med Thomas Bodström, håret har växt 50 cm, jag har tränat bort både gäddhäng och hängbuk, slutat äta godis och sist men inte minst insett att mitt liv är så grått och tråkigt att jag tvingas ljuga ihop ett spännande liv.

Jag skojar lite.. jag har dock tränat som en tok den senaste tiden och det är inte för att jag ska bli muskulös och graciös, det är enbart för att jag tvångsmässigt inte kan sluta suga ur chokladsåstuben eller slicka på allt som är sött. Att det ska vara så förbannat svårt att avhålla sig från godis. Jag ser fram emot den dagen då forskningen visar att en påse ostbågar om dagen ger evigt liv! Om man sen får varva frossandet av gula bågar med Marabou choklad så kommer jag vara lyckligast på jorden! Ett halleluljamoment som Kirstimedkonstigprickipannan skulle ha utropat!

Ni som känner mig privat eller har läst min blogg vet att jag inte är så pryd av mig och att jag utan större svårigheter kan prata om allt som har med sex eller udda böjelser att göra. Men kära vänner! Idag hände något ovanligt. Jag skalade en banan som var grov som en björkstam och formad som ett manligt könsorgan. Förvisso har jag en kär kollega som säkert skulle benämnt den som en "normalstor penis" men i min värld var den gigantisk och lika plötsligt som ett slaganfall kände jag att jag rodnade när jag skulle stoppa den i munnen. Bananen blev uppäten och en kvart senare hade rödfärgen lämnat mitt tryne. Jag hann dock föreviga organet innan det åts upp ;)

Jag borde resa på röven och städa här hemma men jag har verkligen inte lust. Jag tror jag beger mig ut i köket för ett litet sug ur tuben och sedan får vi se om lusten att städa infinner sig. Jag är helt slut efter dagens banankontakt!


Kommentarer
Postat av: Mona

Allvarligt... - har du träffat Thomas Bodström sedan den gången du och jag satt och dreglade längst fram i hörsal A?

Svar: Haha, en gång här i stan vid bardisken och jösses vad snygg han är. Kommer du ihåg att vi stal en plansch på honom :) /Draken
Draken

2016-01-20 @ 22:26:07
Postat av: KE

Ja just det! Detta med "normalstor" har vi ju som bekant skilda åsikter om. Ha, ha, ha...

Svar: Haha, helt rätt Katja ;)
Draken

2016-01-21 @ 20:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0