Bebisar i byrålådan

En del har tomtar på loftet men jag har bebisar i byrålådor, i backfickan, i diverse olika barnvagnar osv. Det är helt galet hur många bebisar jag förväntas ta hand om men det värsta är att det inte är mina barn och jag vet inte heller vems de är! Det här kära vänner är en vanlig natt i Drakens liv. Jag drömmer om bebisar flera gånger i veckan och det är faktiskt så att drömmarna är så verkliga att jag på riktigt har fått mjölk i tuttarna. Näää, nu skojade jag. Lite äckligt skoj kan man säga. Ingen mjölk här inte men drömmer om ungar gör jag!

Jag har många olika typer av drömmar och en av dem är gjord på mördeg. Fy tusan vad gott det skulle vara med en dröm nu eller vilken sabla kaka som helst. Jag skulle till och med njuta av en oblat. Jag har inte ätit godis eller onyttigt på flera dagar. Inte ens ett minimalistiskt sug ur den berömda chokladsåstuben har det blivit. Jag ska helt enkelt avgifta mig från socker var tanken men hur kul är det? Nej, jag inför lördagsgodis istället och slafsar i mig lagom mycket sött en dag i veckan. Då blir det lite roligare och lite lättare att leva.

Nu hinner jag inte skriva mer men jag ska försöka skriva lite oftare framöver. Nu är ju Farmen slut så då kanske jag har en liten lucka i mitt annars så välfyllda liv. Ett liv där jag antingen städar, träffar min älskade Ct eller kollar på tv!

För övrigt är jag lite ledsen över all ondska det finns i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0