Vinterkräksjukan vill jag inte ha...

....men risken är ju stor när man omger sig med reptilhjärnor som envisas med att hävda att det måste vara något de ätit. Att de vill tro det kan ju vara en sak men att de då travar ut med spyor i mungipan och fullständigt dissar 48-timmarsregeln får mig att tänka onda och elaka tankar. Vad är det för fel på er som gör så?? Jag fattar inte hur man INTE kan respektera de evidens som funnits så länge om att man ska hålla sig hemma i minst 48 timmar från att man är symtomfri. Dessa idioter är ju oftast så snabba på att ta till sig all annan skit som sprids i media! Dieter med diverse piller, föryngringskrämer gjorda på snigelbajs etc. Jag fattar inte varför det ska vara så svårt att fatta att man ska hålla sig undan mig i 48 timmar efter sista spyan!

Ja, som ni redan märkt så gör vinterkräksjukan mig arg men de som sprider den vidare helt respektlöst borde få en snoksmäll så näsan hamnar i knävecket. De borde doppas i tjära och fjädrar för att sen sättas i bur till allmänhetens beskådande och där skulle vi andra få...... jag stannar här för annars kan jag inte hejda mig i elakheter.

Jag avslutar med att förtydliga att jag just nu inte känner någon som utsatt mig för smittan men ifall att någon får för sig att göra det så kan ni fundera två gånger innan ni retar upp Draken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0