Kaffe och tändstickor

God morgon till er som tycker att morgonen ÄR god. Jag krälar mig upp ut mörkret och försöker just nu hitta ljuset i tillvaron. Jag är trött som en lejonjagad antilop och fattar inte hur jag ska överleva dagen. Kaffe i kroppen och tändstickor till ögonlocken blir min start på dagen. Jag trivs otroligt bra på mitt jobb men ogillar känslan av frihetsberövande som alltid infinner sig under ett par veckor efter semestern. Finns det ngt parti som tycker att vi ska jobba när och om vi har lust? Gärna med bibehållen lön! En typ av flexkonto där vi kan ha plus-/minusdagar. Ska vi säga runt 150 st? Det skulle passa mig perfekt just idag för det gör sabla ont att ha tändstickor i ögonen!

Jag frånsäger mig allt ansvar för ovanstående inlägg. Det är bara ett symtom på trötthet som angränsar till medvetslöshet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0