Tjockisklubben

Jag inser att ungdomstiden är över och den förmåga jag då hade att äta onyttigt utan att ett gram fastnade på min smärta kropp. Nu för tiden går jag upp ett kilo bara av att gå förbi godishyllan. Vem gick på den lätta? Klart jag inte bara går förbi! Nu har jag helt enkelt insett att jag måste ta kontroll över kaloriintaget och bege mig till Viktväktarna igen. Sagt och gjort så har jag gjort comeback i klubben, förnedrat mig på vågen och fixat en fantastisk sallad till morgondagens lunchlåda. Undrar om chokladsås fungerar som dressing? Jag fattar att vägen blir lång mot mitt nygamla smala jag. Jag är trött på att se ut som en tvåbenta sacosäck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0