Gäspar ihjäl mig

Jag vet inte vad det beror på men jag är så trött att jag skulle kunna sova stående under en rockkonsert. Jag gäspar så ofta att jag får träningsvärk i käften och måste borsta tänderna med Voltarensalva. Fredagsmyset pågår mellan kl 17-19 här hemma och sen försöker jag smita undan och sussa. Jag superlimmade fast stegräknaren i mungipan och inom tre timmar visade den 12000 steg (gäspningar). Det är många som känner sig trötta har jag förstått men jag är extremtrött. Måste kanske skapa en fazzzebookgrupp för sjusovare men risken är ju att det skulle vara nada inlägg eftersom alla sover.  
 
Innan jag somnar kan jag i alla fall berätta att vi varit på julmarknad idag och där köpte vi en snopptomte.  Så ruggigt ful men rolig och ännu roligare blir det när den får vakta prinskorven på julbordet! GOD NATT 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0