Linsbågar, stygntagning och bombhot

Idag var jag ledig och såg fram emot sovmorgon. Det gick åt helvete såklart. Satt i köket kl 06 och drack kaffe och svor över den begynnande ålderdomen. Ja, jag vet att man kan tänka omvänt att man får så mkt gjort när man vaknar tidigt. I min värld innebär det bara att jag hinner ytterligare en bana i Candy Crush. 
 
Jag har iallafall tagit stygnen. Det gick bra och har läkt så fint.  Men det var lite obehagligt när hon klippte bort stygnen. Kändes som det skulle spricka. Har sett för många skräckfilmer helt enkelt. Fulplåstret är borta och det har jag firat med linsbågar.  Jag och vovven delade på en påse. Hon hade förstånd att spy efteråt och det borde jag också ha gjort.  Som den sockerknarkare jag är blir det till att använda superlim på läpparna framöver. Kan inte motstå allt som är gott! Jag ger fuckyoufingret till morötter och sallad och alla som säger att "ta ett äpple istället". Javisst kan jag ta ett äpple....och kasta hårt i huvudet på den som sa det.
 
Fick höra att det var bombhot vid Ica. Otäckt och illa att det börjar bli vår vardag. Jag är så trött på alla galningar som har den dåliga smaken att utsätta andra för faror. Kan de inte anordna ett stort event i ödemarken där alla idioter samlas för att festa loss tillsammans innan det hela avslutas med en granatshow i ren och skär terroranda. Låt oss fredliga varelser vara ifref och leva våra liv utan hot och våld. Livet är liksom tillräckligt komplicerat som det är! 
 
Hur som helst så har jag haft en bra dag trots allt. Dagens höjdpunkt var lunch med en mycket fin och härlig vän.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback