Kalasdax på längden, bredden och tvären

Hej kära läsare!

Jag har inte skrivit i min blogg på sååååå länge eftersom jag helt enkelt inte haft lust! Jag har haft så mycket annat att tänka på. Här i huset fylls det år så att man kan bli tokig! Dotter, make, släkt och vänner fyller på löpande band under den första delen av året. Det tycks vara så för fler familjer än vår för överallt där ute ser jag gravida kvinnor med magen i vädret och då händer det igen: JAG VILL OCKSÅ VARA GRAVID! Jävlar, det är jag ju för gammal för.... men inte hjälper det. Jag vill ha ett till barn men efter lite hjälp från en kär kollega så inser jag att det kommer något efter graviditeten också, typ ett barn att ta hand om i minst 18 år. Så, nu har jag ångrat mig - JAG VILL INTE BLI GRAVID!

I alla fall så har vi ätit tårta så mycket den senaste tiden att jag vägrar gå på kalas igen om de inte lovar att det blir kräftor istället för prinsesstårta. Avslutningsvis ska jag berätta om annandag påsk och det trauma som utspelade sig här hemma. Jag hade samlat ihop allt godis i ett ägg, satt mig i soffan med ägget på magen för att påbörja mitt frosseri när den förbannade Sverker Olofsson på Plus gör entré i tv-rutan och omgående berättar att godis innehålller färgämnen från olika sorters löss samt någon mindre smaklig del av gris...... jag kan säga att det geléhallon jag just tryckt in i käften kom ut lika fort som det kom in! Ägget åkte iväg med en smäll och jag var sur som ättika bra länge efteråt! Hur f-n kan Sverre göra så här mot mig och det mitt under påsken då man ska vara god och snäll????

Men till sist kan jag säga att Sverker är förlåten! Jag har nyss tryckt i mig massor av Marabou choklad och jag skiter i om de innehåller pissmyror! GOTT ÄR DET! Tjingeling

   smarrig va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0