Mamma bibliotek - en amazonkvinna utan dess like!

Imorse var det då dags för mamma Bibliotek att göra entré på bussen. Det är länge sen jag såg henne men hon skrämmer mig! Hon har säkert 45 i skostorlek och hon är stor som en gruvarbetare! Allt är stort på henne! Till och med hårstråna är stora; tjocka som spagetti kan man säga..... hon har grovmönstrade manchesterbyxor med rejält uppvikta byxben och hon har en jacka som kan gömma en hel familj (de kanske gömmer sig därinne och tjuvåker på bussen?). Jag är ärligt talat rädd för henne! Det här är minst sagt en underlig familj som jag på något sjukt sätt hyser en hatkärlek till. Jag fattar inte hur två så härligt udda människor lyckas hitta varandra men visst är det härligt!!

Idag har det varit härligt! När jag väl kom ut från mitt arbete så slog våren till mig men en riktig knock out! Wow, vad jag har längtat efter det här! Det ger en sån lyckokänsla att se solen, höra fåglarna och känna värmen att man nästan blir sentimental! Snart är det sommar och semester! Det ser jag fram emot...........

Till sist vill jag bara påpeka för min lillasyster Pila-Britta att jag dels ringde senast, dels omnämner henne via min blogg! Så du syrran, jag är med andra ord lite bättre än dig på att hålla kontakten!!! Reta, reta, reta! Nu är du arg va? Jag känner att det vibrerar i marken!
 


Nu ska jag avsluta kvällen med ett lättare träningspass. Lägger in en bild för er som vill inspireras! GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Pila-Britta

Jag gör ju faktiskt inlägg då och då på din blogg men du gör aldrig något inlägg till mig....

Visserligen har jag ingen blogg men det spelar ju ingen roll....om du ville göra ett inlägg skulle du fixa en blogg till mig :-))) Sista ordet är mitt!! Ses på påskafton...

2009-04-07 @ 16:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0