God kväll

Klockan är nu 23.08 och jag sitter här framför datorn medan alla andra sover. Jag har fulla håret med blekmedel eftersom jag ska till frissan imorgon och göra slingor och snål som jag är så vill jag inte ha en utväxt som snart måste åtgärdas på bekostnad av slingorna? Fattar ni? I så fall kanske någon kan skicka ett mail till mig och förklara för jag begriper inte vad jag skriver om! Tror att det här kan vara starka grejor jag har i håret.......

Jag är arg just nu eftersom lysrören i badrumsskåpet gick sönder idag. Den ynkliga lilla taklampa som finns är något miljövänligt skit som knappt lyser upp taket! Jag ser ju för f-n ingenting när jag står framför spegeln och av den anledningen bar det av till affären där vi inhandlade nya lysrör men då visade det sig ha blivit något sabla elfel som inte vi kan fixa. Det var bättre förr när man trasslade in en benknota i håret och sen var man redo för fest! Idag ska det putsas och fixas både här och där men för att klara det krävs det ju ljus!!!

Jag har haft semester den här veckan och det konstiga är att tiden går så fort då! Imorgon är det redan torsdag och jag kan inte fatta hur det gick till??? Kanske är det så att jag slösat massor av tid på att skjuta bubblor på humorsajten....? Men jag har i alla fall varit på Hindersmässan och sonen köpte nougat men inte jag! Jag köpte inte ens mintkyssar vilket kräver ett kors i taket! Nej, egentligen inte....jag är så trött på mintkyssar sedan vi köpte upp ett helt lager till jul. Jag käkade kyssar tills jag spydde och nu har jag fobi för dessa små vita plattor med brun prick! Är rädd att det ska generaliseras till andra plattor med prickar, typ ägg etc.

Som ni märker så är jag inte riktigt klok just nu så innan det blir ännu galnare så tackar jag för mig och säger: GOD NATT ALLA MONSTERDIGGARE!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, sniffar du blekmedel mamma :D Trodde jag inte om dig serru :P



Love!

2009-01-29 @ 10:43:45
Postat av: Alexandra

Ja, det är superkul att tvätta! Har 6 säckar med tvätt! Nu är det visserligen bara 1 kvar att tvätta, men det är ju så tråkigt! Armarna är alldeles tunga och utmattade. Och det är så roligt med torkmöjligheter i våran tvättis! Jag har hängt tvätt överallt i tvättstugan och hemma! Blöööh! Kramar

2009-01-29 @ 12:43:54
Postat av: Stödstrumpan

Nu har lilla finska pinnen hittat hit. Du är lika galen som alltid. Måste ses snart!



Kram

2009-01-29 @ 19:10:26
Postat av: Mona

Jadu... det där med utväxt och slingor... fattar inget men tänker att det kanske har med min "gröthjärna" att göra... kommer jag på något så lovar jag att jag "let you know"! Kram

2009-01-29 @ 21:24:08
Postat av: draken

Åh, min lilla vän "den finska pinnen" har hittat hit och det gör mig så glad! Även ni andra gör mig glad!!

2009-01-29 @ 21:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0